Cursos intensius d'estiu de nivell Bàsic 1 de català, presencials al Vendrell i Calafell
Aquest juliol, el Consorci per la Normalització Lingüística ofereix dos cursos intensius de nivell Bàsic 1 en modalitat presencial al Baix Penedès.
L’un es farà al Vendrell i l’altre a Calafell, de dilluns a dijous des del 2 fins al 24 de juliol en horari de matí (de 8.30 a 11.30 h al Vendrell, i de 9 a 12 h a Calafell).
Per inscriure’s cal presentar un certificat oficial que acrediti el nivell de català o es pot demanar una prova de nivell fins al 26 de juny, inclòs. Si es presenta el certificat o es demana la prova de nivell després d'aquesta data, no es pot garantir la inscripció per aquests cursos.
La prova de nivell es pot sol·licitar des d’aquest enllaç.
Les inscripcions es poden fer telemàticament des d’aquest enllaç entre el 30 de juny i l’1 de juliol de 2025.
Més informació sobre els cursos de català en el web del CNPL.
La propera inscripció per a tots els nivells de català del CPNL serà el setembre de 2025.